Prosím, pre zobrazenie videa, akceptujte cookies pre marketing.
Kontroly kvality sa začali
28. 4. 2016(Liptovský Mikuláš, 28. 04. 2016) – Liptáci opäť kontrolujú kvalitu poskytovaných služieb v regióne vďaka projektu Liptovská hviezda. Tentokrát si anonymní hodnotitelia zo špecializovanej firmy posvietia na gastro prevádzky. Novinkou hodnotenia Liptovská hviezda pre rok 2016 je, že každé úspešné zariadenie získa len jednu hviezdu a jej hodnota bude vyjadrená farbou – zlatá, strieborná a bronzová. Do aktuálneho hodnotenia sa zapojilo viac ako 20 zariadení, najmä z miest Ružomberok a Liptovský Mikuláš. Hodnotené sú len také zariadenia, ktoré neposkytujú aj ubytovanie. Do projektu hodnotenia sa tak mohli dostať aj menšie zariadenia typu kaviareň, pub či vináreň.
Liptáci si opäť nastavujú zrkadlo. V týchto dňoch sa rozbehlo hodnotenie kvality gastro prevádzok a trvať bude do konca mája. Termín previerok kvality nie je náhodne zvolený. Snahou Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV je využiť práve tento čas, pred hlavnou letnou sezónou, na čo najlepšiu prípravu na prílev dovolenkárov. Navyše, na základe reakcií zo strany zákazníkov aj samotných hodnotených subjektov zjednocujú systém. Poskytovaná bude už len jedna hviezda kvality, a to vždy podľa počtu dosiahnutých bodov – najlepší získajú zlatú a ďalší striebornú a bronzovú. Stále platí pravidlo, že každé zariadenie, ktorému je udelená Liptovská hviezda, spĺňa najvyššie štandardy pre poskytovanie služieb cestovného ruchu. Teda ide o tých najlepších z najlepších. Vstup do projektu je pre jednotlivé zariadenia dobrovoľný.
„Kvalita a ľudský prístup je to, čo robí z bežných zariadení tie perfektné. Už štyri roky na tomto poli aktívne pracujeme a preverujeme cez projekt Liptovská hviezda našich poskytovateľov služieb. Veríme, že úpravou projektu a poskytovaním len jednej hviezdy sa nám podarilo zjednodušiť systém a ten ocenia zákazníci aj samotní prevádzkovatelia. Naša vynovená hviezda svojim grafickým dizajnom zároveň vyjadruje dynamickosť, modernosť aj pestrosť nášho regiónu,“ povedala riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Darina Bartková.
Takéto projekty napomáhajú zvyšovať kvalitu poskytovaných služieb a sú zároveň dobrým prostriedkom na marketingovú podporu regiónu a jeho služieb. „Verím, že jednotlivé prevádzky v hodnotení obstoja, lebo len kvalita má šancu na úspech. Nehodnotíme gastro zariadenia v hoteloch, keďže tie sme hodnotili spolu s ubytovacími zariadeniami už minulý rok. Odborní kontrolóri sa tak sústredia najmä na centrá našich miest. Práve tam by sme radi prilákali dovolenkárov v hojnejšom počte,“ doplnil predseda predstavenstva Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Ján Blcháč.
Teraz je to už len na jednotlivých zariadenia. Ich vybavenosť a kvalita jedál je väčšinou na veľmi vysokej úrovni a tých najlepších od priemerných dokáže častokrát odlíšiť už len ľudský faktor. Nechajme sa prekvapiť.
Nezabudnite si prečítať aj ďalšie články
Pohyb a aktivita namiesto vianočného prejedania
Iné lokality
Malinô Brdo spúšťa lyžovačku
Ružomberok
Skibusy štartujú na Štefana
Jasná
Darčeky rozdávajú nielen na Vianoce
Iné lokality
Fialková na zjazdovkách
Iné lokality
Kde sa nachádzajú jaskyne na Liptove?
Liptovský Mikuláš
všetky články
Opíšte nám svoj zážitok