Prosím, pre zobrazenie videa, akceptujte cookies pre marketing.
TS_Na Liptove trend rastu pokračuje
27. 9. 2017(Liptovský Mikuláš, 27. 9. 2017) – Liptáci majú za sebou ďalšiu úspešnú letnú sezónu. Regióny Liptov a Vysoké Tatry boli opäť na špici záujmu dovolenkárov. Prevládali Slováci, ale značný záujem bol aj zo strany našich susedov z Českej republiky a Poľska. Rastúci trend záujmu o Liptov potvrdili aj čísla štatistického úradu. Počas júla 2017 Liptáci evidujú až 231 942 prenocovaní, čo je medziročné zvýšenie o 7,48 percenta. Trend rastu počtu návštevníkov je pritom markantnejší u zahraničnej klientely, medziročne až 15,77 percent. Pre porovnanie tendencia rastu návštevníkov Liptova za celý prvý polrok je až 8,2 percent.
Trend zvyšovania záujmu o Liptov pokračuje. Potvrdzujú to aj oficiálne štatistiky, ktoré zverejnil Štatistický úrad Slovenskej republiky. „Záujem o Liptov rastie dlhodobo. Na to, aby sme ho udržali neustále rozvíjame ponuku regiónu, prinášame novinky, organizujeme podujatia a zvyšujeme počet lôžok v regióne. Počet návštevníkov nám napríklad za prvý prázdninový mesiac medziročne vzrástol o 8,97 percent, čo je viac ako nárast návštevnosti celého Slovenska a viac ako dvojnásobok rastu regiónu Vysoké Tatry,“ povedal predseda predstavenstva Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Ján Blcháč.
Prvý polrok na Liptove opäť potvrdil, že záujem turistov je aj o okres Ružomberok, ktorý rastie už niekoľko rokov intenzívnejšie ako ťažiskový okres Liptovský Mikuláš, kde nájdu dovolenkári okrem strediska Jasná Nízke Tatry a Tatralandie aj atraktívnu obec Liptovský Ján a iné. Čutkovská a Hrabovská dolina sa nachádzajú len pár minút jazdy autom z centra mesta a ponúkajú turistom široké možnosti vyžitia, či už hľadajú relax, ale najmä aktívnu dovolenku v lone prírody. Dlhodobo je interes aj o osadu Vlkolínec, ktorá je už 20 rokov súčasťou kultúrneho dedičstva UNESCO. Trend rastu návštevníkov Liptova za celý prvý polrok bol 8,2 percenta a okres Ružomberok dosiahol medziročný rast až 13,9 percent.
„Nielen danosti a krásna príroda, ale aj komplexný produkt cestovného ruchu je kľúčom k úspechu Liptova. Využívame tiež moderné marketingové nástroje, cez ktoré vieme našu ponuku prezentovať potenciálnym klientom. Je to najmä reklama v online prostredí, ktorá sa nám veľmi osvedčila. Zároveň už deväť rokov využívame aj Liptov Region Card. Kartu, ktorá ponúka hosťom okrem zliav aj vernostný systém, čím ich motivuje k ďalším návštevám regiónu. Za letnú sezónu sme napríklad mali nárast akceptácií našej karty až o 31,11 percent,“ zdôraznila riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu REGION LIPTOV Darina Bartková.
V období mimosezóny Liptáci aktívne pracujú na nadchádzajúcej zimnej sezóne a tiež budúcoročnej letnej. Ich cieľom je však zvyšovať návštevnosť regiónu aj v mimosezónach, kedy je potenciál rastu ešte vyšší. V regióne sú hotely atraktívne aj v tomto období, a to najmä pre firemných klientov a rôzne motivačné pobyty.
Nezabudnite si prečítať aj ďalšie články
Pohyb a aktivita namiesto vianočného prejedania
Iné lokality
Malinô Brdo spúšťa lyžovačku
Ružomberok
Skibusy štartujú na Štefana
Jasná
Darčeky rozdávajú nielen na Vianoce
Iné lokality
Fialková na zjazdovkách
Iné lokality
Kde sa nachádzajú jaskyne na Liptove?
Liptovský Mikuláš
všetky články
Opíšte nám svoj zážitok